Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 hur mkt tyngre e den vanliga ps2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 va???skulle jag aldrig tro... för dem mesta här hackar spelet mitt hackar ingenting och inga långa laddnings tider!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 köper man ett ps2 nu så ska man väll köpa det lilla, m en om man redan harv ett så e det väll onödigt o köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 (ps2_boy @ 21/11-2004 17:00:30) va???skulle jag aldrig tro... för dem mesta här hackar spelet mitt hackar ingenting och inga långa laddnings tider!! :D va?vilken tur du har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Den heter väl Ps Two.. ungefär som ettan först kom ps1 sen kom Ps one båda är mkt mindre och mycke bättre man kanske kan ha endisplay på den som på psone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 köper man ett ps2 nu så ska man väll köpa det lilla, m en om man redan harv ett så e det väll onödigt o köpa det Jag har två. :D Vann ett SATIN SILVER. Köpte ett normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 vilken tur, asså!!! vilken använder du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Satin Silver, ska kanske sälja den andra, om nån vill ha den.. Back to topic* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg