martin_gta Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Hur gör man för fixa det 3 uppdraget har kört fast hittar 7 klotter att måla över men kommer inte vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 men herregud.. <_< jag har redan svarat dig en gång! :angry: <_< du ska bara klottra över dem tre-fyra klottrerna som visas på kartan sen hoppa tillbaka till bilen o kör hem!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin_gta Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 dom jag har målat över finns inte på kartan hur ser dom i så fall ut på kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 dem som e utspridda i staden ser man inte på kartan... jag svarade på din fråga!!!du frågade att i dt uppdraget var dt finns.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin_gta Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 hur ska jag då veta vilka som är dom rätta då jag målat över 6-7 st sen hittar jag inga flera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 men i dt uppdraget står dt ju vart dem e som du ska måla över!!! vad fattar du inte i dt här simpla saken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 det är som mörkgröna fyrkanter på kartan dom e svåra att se men titta noga så klarar du dig nog. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 klottren finns uppe på hus väggen, du måste typ hoppa upp på taket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg