Asså det är nåt fel på mitt Diablo II exp! När jag ska sätta in skivan och börja spela så kommer det bara upp nån himla "please insert your Diablo II lord of destruction expansion set". Sen testar jag igen men det funkar inte. Oc hjag har inte heller crackat det. :cry:
Neeeej!
Skivan har blivit repig/lortig.
Testa att tvätta av den med vatten och lite sopa, sen torkar du av den försikitgt med lite papper.. Den måste vara helt torr.
du kan också köpa nåt special tvätt sak i nån cd shop.Det tar bort repor men det e jätte dyrt du kan också använda den på flera spel ;)
Om det är repor måste man slipa bort dem. Tandkräm brukar innehålla slipmedel.
DEt där med tandkräm låter läskigt... Jag tror att jag ska gå till nån affär.
Typ whitening tandkräm funkar bra.. :P Det innehåller slipmedel, testa det skadar absolut inte skivorna.
Låter inte så seriöst tycket jagTyp whitening tandkräm funkar bra.. :P Det innehåller slipmedel, testa det skadar absolut inte skivorna.
Seriöst? Det funkar ju.. >.<
japp det funkar men jag föredrar att tvätta cdn men en cd-tvättare
Tandkräm är gamerns vän. Ta lite tandkräm och smeta ut... torka bort och voila.
Måste nästan prova det på nån cd-skiva som är lite repig
Ja tittade på skivan och såg att den var helt repig, så tar och kladdar på lite tandkräm på den. Men innan jag börjar, så har jag några frågor jag vill ha svar på:
1. Har nån testat det nån gång?
2. Kan ni ge mej insruktioner?
jag har testat... funkar bra. instruktioner? smeta på och torka av. se till att det inte är nån tandkräm kvar på skivan när du ska använda den.
jag ska nu genast testa att smeta tandkrän på mitt gan turismo om det funkar så säger jag till EDIT nu grorde jag det
resultat:DET FUNKAR!!! :D
håller med shassen!(Schassen @ 23/11-2004 09:27:31)Typ whitening tandkräm funkar bra.. :P Det innehåller slipmedel, testa det skadar absolut inte skivorna.
Låter inte så seriöst tycket jag
Ska testa på mitt gta 3 som inte funkar längre...
Det funkar nog inte bättre för det...Felet är att du avinstallerat ett av Diablo 2 spelen ! Du måste ha borde Diablo2 och Diablo2LoD
Nej men jag har dom båda.Det funkar nog inte bättre för det...Felet är att du avinstallerat ett av Diablo 2 spelen ! Du måste ha borde Diablo2 och Diablo2LoD
Men farsan låter mig inte göra det och jag köpte det av en kompis.
Installera om, har hänt mig också.