💬
Logga in
Fuska.se

Neeeej!

32 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Asså Tankräm funkar perfekt för alla er som undrar, har användt de på flera skivor.

1 Dec 2004

Installera om, har hänt mig också.

Men jag har gjort det typ 3 gånger. <_<
31 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Tandkräm = För tusan funkar alltid ju!!!!!!!!!! :lol: Jag har gjort det på mångaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spel! :wub:

Nivå 4 · Lärling

jag prövade på mitt gamla Final Fantasy 8 sm är till mit ps...först var den så j*vla repig att den lagga hela tiden..sen prövade jag tandkräm..då funkade den längre iallafall

Nivå 6 · Fuskare

Jag märkte att mitt d2 inte funkade heller, till en början. Ladda ner en patch till Diablo2 på http://www.battle.net så kommer det att funka som tjosan.

Nivå 3 · Lärling

Varför inte bara ladda ner ett crack?

Nivå 6 · Fuskare

För att det är olagligt!

Nivå 3 · Lärling

För att det är olagligt!

So?

Det är lika olagligt som atta ladda ner en mp3 låt, eller photshop, som dom flesta gjort på den här sidan...

Har inte du någon gång laddat ner något olagligt???

Nivå 6 · Fuskare

Jag säger inte att jag inte har gjort det, men det är olagligt, och förbjudet att snacka om på denna sida. Läs reglerna så märker du det.

Nivå 3 · Lärling

Jag försöker bara hjällpa killen, men visst moderatorerna kan få ge mig en varning om dom så gärna vill ddela ut dom... ;)

Nivå 6 · Fuskare

De kommer även att modifiera ditt inlägg, så ingen mening att prata om det, isåfall får du PMa eller nåt sånt.

1 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

För att det är olagligt!

Cracks är inte olagliga att ladda ner.

Det är fullt lagligt om man använder de till spel som man har köpt.

Inga lagstiftningar har införts som förbjuder nedladdning och användning av cracks till köpta spel. Däremot är det olagligt att ladda ner färdigcrackade spel eller cracka nedladdade spel själv som du inte har betalat för.

Nivå 3 · Lärling

Bra sagt, lite knäckt där Ozoon :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in