Gäst data-typen Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 tryck på knapparna på mottagaren ;) men jag säger ju att dt inte finns nån knapp på den!! hmmm det var konstigt :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Min trådlösa mus är konstig den också dator ser inte att den har scroll så scrollen funkar inte... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 tryck på knapparna på mottagaren ;) men jag säger ju att dt inte finns nån knapp på den!! hmmm det var konstigt :wacko: jag förstår inte varför den inte funkar.. o min gamla mus börjar bli så seg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Det ni snackar om med knappen som connectar det är la Bluetooth om jag inte minns fel... men som sagt kolla batterierna.. sitter dem rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 de ju alldeles nya!!!men ändå om batterierna skulle sitta fel, så borde den lilla saken som tar emot kontakten från musen, borde funka..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 jag har en trådlös mus från Trus som heter Ami mouse 250S Cordless.jag har instellerat den o allt, men det går inte! :angry: den funkar inte.datan skriver att den funkar o allt e perfekt, men dt e dt inte. jag sticker in den i en PS/2 uttag, som det står. vad ska jag göra?o varför funkar dt inte? :angry: ta en med sladd istället!,"Trådlåsa är värdelösa" för dom krånglar jättemycket och SLUKAR batterier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 (redigerat) Jag har laser mus med slad mkt bättre. Men en trådlös mus har vell en sändare som skickar signaler till musen så den funkar, den ska sitta der bakom datorn man bara sätter in den. För ingen sändare ingen tråd lös mus funkar då. ;) Redigerat 3 December 2004 av Xroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.