Hoppa till innehåll

Nu Är Det Jul Igen


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vill inte ha alla spelen, jag skulle hellre velat ha något annat och billigare men jag skulle bli glad om jag fick något av de här:

1. The Legend of Zelda Spirit Tracks (DS)

2. Professor Layton and Pandora´s box (DS)

3. The Sims 3 (PC). Vill dock hellre ha en ny dator så jag kan spela gamla tvåan för min dator har gått sönder :(

4. Något Guitar Hero eller Rock Band till PS3 helst med Beatles.

5. Nintendo Wii och om jag skulle få det (vilket jag inte kommer att få till 100%) vill jag ha Super Mario Galaxy, Zelda TP, Mario Kart Wii m.m.

 

Ja. Sen vill jag väl ha andra grejer som inte är spel.

 

Jag drömmer om en vit jul.

Vad är det som är fel med det här inlägget? Det har anmälts. Är bara nyfiken, vilken regel bryter det mot?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 990
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag vill inte ha alla spelen, jag skulle hellre velat ha något annat och billigare men jag skulle bli glad om jag fick något av de här:

1. The Legend of Zelda Spirit Tracks (DS)

2. Professor Layton and Pandora´s box (DS)

3. The Sims 3 (PC). Vill dock hellre ha en ny dator så jag kan spela gamla tvåan för min dator har gått sönder :(

4. Något Guitar Hero eller Rock Band till PS3 helst med Beatles.

5. Nintendo Wii och om jag skulle få det (vilket jag inte kommer att få till 100%) vill jag ha Super Mario Galaxy, Zelda TP, Mario Kart Wii m.m.

 

Ja. Sen vill jag väl ha andra grejer som inte är spel.

 

Jag drömmer om en vit jul.

Vad är det som är fel med det här inlägget? Det har anmälts. Är bara nyfiken, vilken regel bryter det mot?

 

Jag tror att ironin i det inlägget har gjort att någon anmält det i och med användarens öppna rasism.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Önskar mig Tekken 6 till PSP, plus några skivor:

 

Rollins Band - "Nice"

Blur - "Blur"

Eric B. & Rakim - "Paid in Full"

Mr. Bungle - "Mr. Bungle"

Fishbone - "Truth and Soul"

Bad Brains - "Quickness"

Muse - "HAARP"

Creedence Clearwater Revival - "Cosmo's Factory"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Önskar mig Tekken 6 till PSP, plus några skivor:

 

Rollins Band - "Nice"

Blur - "Blur"

Eric B. & Rakim - "Paid in Full"

Mr. Bungle - "Mr. Bungle"

Fishbone - "Truth and Soul"

Bad Brains - "Quickness"

Muse - "HAARP"

Creedence Clearwater Revival - "Cosmo's Factory"

Härlig önskelista!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Önskelistan skrivs utan rangordning med risk för att den ändå blir undermedveten.

 

Modern Warfare 2

 

Varför vill jag ha detta spelet? Samma anledning som alla dom andra 4 miljonerna (eller hur många det nu var). Jag kan inte undan komma hypen, betygen, bilderna, filmerna, berättelserna från detta spel. Trots att jag missade COD 4 Modern Warfare vilket jag ångrar lite smått så är suget efter detta spelet enormt! Dom två senaste krigsspelen jag verkligen gick in för var Halo 3 ODST och Left 4 Dead. Dom spelen spelade jag mycket via Xbox Live. Jag är ganska säker på att Modern Warfare 2 kommer dubbla min tid där, och jag kommer förmodligen älska det!

 

New Super Mario Bros Wii

 

http://z.hubpages.com/u/2121176_f520.jpg

Okay who farted?

 

Precis som Modern Warfare 2 kan jag heller inte lyckas undan komma hypen kring detta spelet som har förts till skyarna av både LEVEL som vilken annan medie som helst. Och historian är nästan identisk med föregående. Jag äger varken New Super Mario Bros till DS eller Mario Galaxy, vilket rent ut sagt är en skam om man ska kalla sig själv för gamer. Därför finns detta spelet på min önskelista då jag ska gå hårt ut och nöta spelet tills julmusten tar slut, sedan ska jag förhoppningsvis inkassera Mario Galaxy och New Super Mario Bros om tid finns till detta!

 

Left 4 Dead 2

 

http://www.myfrag.com.au/img/game/Left-4-Dead-2-8.jpg

Mega nasty zombietroll wishes you a merry christmas! :)

 

Här är dock ett spel då jag älskade föregångaren. Det som är skönt med Left 4 Dead är att det är enkelt att komma igång snabbt. Så fort du sätter på din 360 är du sekunder från en hord med zombies som fylls med bly av dig och dina kompisar. Massiv spelglädje och action till tusen! Jag älskar Left 4 Dead, perfekt zombiespel som är enkelt att plocka upp och börja lira!

 

Tekken 6

 

http://img4.imageshack.us/img4/1000/hwoarangwu6.jpg

Be warned Santa, Yallighan really wants Tekken 6 for Christmas...

 

Tekken har alltid varit min favorit fighting-serie. Från det att jag och min bror lånade vår äldre brors Playstation var det nästan bara GTA2 och Tekken 3 vi lirade. Många intensiva matcher har spelats med två karaktärer i fokus. Jag som Hworang och min bror som Eddy. Därför är det extra härligt att Tekken 6 kom till Xbox 360 då en Tekken-kväll ska planeras och vi kan få nostalgi i nyskick och med fighting-moves som aldrig skådats förr!

 

GTA IV: Episodes from Liberty City

 

http://www.thevine.com.au/resources/imgdetail/230109042852_gta_lost_damned-455.jpg

Merry Christmas motherfu**er

 

När GTA IV släpptes visste jag att det var ett spel jag skulle hålla på med länge, och det gjorde jag fram tills att Saints Row 2 kom som jag faktiskt spenderade fler timmar för. Men jag har alltid varit ett GTA-fan och man får aldrig glömma att roten till alla sandlådespel är faktiskt GTA. Därför känns det skönt att återvända till Liberty City med nya karaktärer och nya uppdrag. Jag längtar redan tillbaka!

 

Resident Evil: The Darkside Chronicles

 

http://www.wingdamage.com/wp-content/uploads/2009/11/resident-evil-the-darkside-chronicles-review-wii.jpg

 

På senare har jag blivit ett Resident Evil fan. Jag har långt ifrån spelat alla RE spel och jag kan kanske bara 10% av storyn. Men jag har blivit en sådan typ av ett RE-fan att alla nya RE titlar som släpps är intressanta. Ljusspistolsspel har fått mycket kritik, men jag älskar faktiskt känslan av att sitt rum blir lite av sin egen arkadhall. 2 ljuspickor och 2 spelare slutar oftast i härliga spelminnen, och dom vill jag åt!

 

Rabbids Go Home

 

http://www.el33tonline.com/images/cache/7236.jpg

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrgh...

 

Just gotta love the Rabbids...

 

Och det var i princip hela min spelönskelista.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...