Mumintrollet Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 DU KAN ANVÄNDA GOLBATS MEAN LOOK FÖR DÅ KAN DEN INTE RYMMA :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Master ball är bra =) Helt rett. Men jag skulle inte anvenda den mot Latios/latias. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 DU KAN ANVÄNDA GOLBATS MEAN LOOK FÖR DÅ KAN DEN INTE RYMMA :kung: Det är bättre att göra som jag sa o fånga en Wobbufet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 För då behöver man inte oroa sig att Lati@s ska smita förre! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ja tar alla me master ball.... fusk... och min strategi vore köpa massor me ultra balls och använda golbat/crobat me mean look och ha typ vileplum eller nån me sleep powder/ hypnosis eller annan sövning attack och även nån med false swipe t.ex Sceptile så du kan få den till 1 hp.. sen e de bara å hiva på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Änvänder du också AR Emerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 I Lilycove´s Mart kan man vinna en master ball.det finns två tjejer i kassan. hon till höger kan man vinna en masterball.om man får rätt nummer!! Men jag har redan sagt att jag vill ha ett bra tips på en boll förutom master boll! <{POST_SNAPBACK}> jag fångade den i en luxuryball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden_jirachi Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 jag vet att det inte handlar om samma sak men jag har eon ticket men kan inte komma till southern island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Fixade du Eon Ticket med AR? Isåfall så kan du inte komma dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Latias och Latios flyger ju runt väldigt ofta, så dom finns lite överallt ibland men titta i vattnet bakåm Mossdeep City där brukar dom vara, ska försöka fånga Latios (eftersom jag bara har Ruby) med Ultra Ball sen när jag stöter på honom :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Om du har Masterball kvar försök fånga den med den då för den smiter annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden_jirachi Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Fixade du Eon Ticket med AR? Isåfall så kan du inte komma dit. ja det gjorde jag men hur ska jag kunna komma dit då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg