Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Vad ska jag göra efter ligan? Och vart ligger stället där man kan fånga larvitar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Sry för dubbel men kan ingen svara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Har du besökt ONE ISLAND?Du måste ha gjort saker där,då kan du komma till ISLAND2-3 efter ligan och national pockedex kan du komma till ISLAND1-7(på seven finns larvitar!!!)(jag har(hade) en tyranit på lvl 70). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 vart åker man ifrån så man kommer till 1:a ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Var sm helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Du går tebax till båten... Men menar du att jag ska fixa national dex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Ja sen när du har den så ska du till önr1 till en Mr ember "eller vad det heter" så kommer du möta teameroket sen ska du hemta rubinen som finns bakom teameroket i en grota Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Hur får jag national dex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Fånga 60pokémon tkx:om du har en Bulbasar som har utväktlats till Venosar jels det som tre pokémon om du kollar på pokédext kan man se hur många pokémon man har fångat sen när du har gjort det ska du till pofesorOak så får du nathonaldext Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 aha! Tack så mkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 :gitarr: Vasigod jag behövde också hjälp med det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 (redigerat) Okej inte så kul när man inte vet vad man ska göra... Men nu vet jag. :) Redigerat 22 November 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg