Hoppa till innehåll

Age Of Mythology


DS89

Rekommendera inlägg

hej, jag har letat på internet och hittade den här sidan http://aom.heavengames.com/downloads/liste...egory=campaigns

där man tydligen ska kunna ladda ner olika kampanj till spelet, men problemet är att efter att jag instalerat dem så kan jag sedan inte få upp dem i spelet och köra dem. Jag misstänker att jag har gjort något fel när jag installerar dem så därför undrar jag om det är någon som vet och kan förklara det lite mer utförligt till mig hur man ska göra, så skulle jag vara väldigt tacksam.

Redigerat av DS89
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det då iallafall någon som vet hur man gör med spelets editor med hur man gör för att skapa filmklipp. Jag fattar inte den funktionen. Dessutom vet jag inte hur jag uppgraderar enheter eller byggnader och fiendena jag skapar bara står där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej, jag har letat på internet och hittade den här sidan http://aom.heavengames.com/downloads/liste...egory=campaigns

där man tydligen ska kunna ladda ner olika kampanj till spelet, men problemet är att efter att jag instalerat dem så kan jag sedan inte få upp dem i spelet och köra dem. Jag misstänker att jag har gjort något fel när jag installerar dem så därför undrar jag om det är någon som vet och kan förklara det lite mer utförligt till mig hur man ska göra, så skulle jag vara väldigt tacksam.

C:\Program\Microsoft Games\Age of Mythology\scenario är mappen som dom ska ligga i
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(|Nitro| @ 25/11-2004 16:09:41)

hej, jag har letat på internet och hittade den här sidan http://aom.heavengames.com/downloads/liste...egory=campaigns

där man tydligen ska kunna ladda ner olika kampanj till spelet, men problemet är att efter att jag instalerat dem så kan jag sedan inte få upp dem i spelet och köra dem. Jag misstänker att jag har gjort något fel när jag installerar dem så därför undrar jag om det är någon som vet och kan förklara det lite mer utförligt till mig hur man ska göra, så skulle jag vara väldigt tacksam.

C:\Program\Microsoft Games\Age of Mythology\scenario är mappen som dom ska ligga i

Tack, jag gjorde som du sa och det verkade först fungera. När jag ska spara filen säger datorn inte att man inte är tillbehörig och fillen laddas ner. Sedan finns det en hjälpfil som jag tar och följer och installerar allt. Men sen så när jag kommer in i spelet kan jag inte hitta någonting i menyn för campaign. Jag tittade på fliken där det står "fall of the trident" och "Learning scenarios" men det finns ingenting där. Är det någon annan platts man ska gå till eller vad?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(DS89 @ 23/11-2004 11:40:52)

Har du lagt dom i samma map som dom andra kampanjerna?

Jag gissade att det skulle vara någonting sånt, men exakt vilken map är det? Kan du skriva vad mappen heter som man ska spara i?

ush det är det jag stör mej på oxå alla mappar hetter typ 15561 och 34594 :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...