Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det ska komma i mars år 2004 man ska kunna spela på internet och ladda ner gubbar T.ex Dragonbaal gubbar och sonicör att jag tror på det men det skulle ha varit roligt om det nu kom Fråga mig inte vart jag har sett deet för min kompis kompis hadde sagt det! det tror jag inte på, SMBM är inget internet spel, inget av Nintedos är det i huvud taget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men allt sparas väl på ett stort javla minnes kort med rum för över 10 000 block Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 om det nu skulle hände skulle det va ganska tufft men jag tror inte det kommer det eftersom dom håller nog på med deras ny konsol men man vet ju ite det kan ju komma där eller nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja, det vore grymt om det skulle komma.. då skulle jag lätt göra så! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Man kan köra över internet på mario kart double dush!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg