GFX master Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 jag e precis klar med templet i skogen, och vet inte vad jag ska göra, jag har gått om kring till dom platserna det stod att man skulle till ( på kartan ) men jag fattar inte... hjälp! :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 E Du stor? Isåfall ska du Till Fire Temple där vid Goron stället,men innan ska du till 3:e våningen tror jag i Goron City och kasta en bomb på en liten rullande Goron då kommer han sluta rulla,snacka med han och han ger dej dom Röda kläderna,som du måste använda i Fire Temple för att inte dö eftersom det e jättevarmt i Fire Temple..Ingången till Fire Temple är bakom statyn där Darunia "Big brother" som alla snackar om var när du var liten.Putta bort statyn och gå sedan in..När du ser en bro ska du hookshota dej till andra sidan för att sedan hitta Sheik som lär den Bolero Of Fire-du kan nu teleportera dej till Fire Temple,men det e inte det som e själva templet,när du e därinne ska du leta efter ett ställe där det finns en trappa man kan gå ner i men först ska man in i nån gång och sedan ner i trappan om du är i ett rum mer 3 feta staty huvuden är du i Fire Temple.. :unsure: Pheeeeew" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 det var en bra guide, men borde inte detta stå i zelda forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GFX master Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) tack så mycket Link127! ska testa så fort jag hinner, tack tack! (P.S: jag visste det med kläderna, men jag trodde man fick det av spindlarna...) det var en bra guide, men borde inte detta stå i zelda forumet? Zelda forum? w00t? (visste inte ens att det fnns ett sådant... :cry: :unsure: ) EDIT: aha, nu hittade jg det :D Redigerat 24 November 2004 av GFX master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 ja vad bra, för där ska allt om Zelda spelen till n64 skrivas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg