gurreb Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 :P :P JAG HAR KLARAT UTT MITT SAN ANDREASS SPEL :student: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Men du har inte lärt dig stava, tss.. Men grattis iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 vet du var man får skateboarden då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 (redigerat) :P :P JAG HAR KLARAT UTT MITT SAN ANDREASS SPEL :student: :student:och jag åt en glass i morse Redigerat 23 November 2004 av 0011 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 vem bryr sig. jag skiter väll i om du har klarat san andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daggza Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Asså seriöst, f*n va onödig tråd. Jag tror jättemånga bryr sig om du klarat det. -not- Och så borde du vara lite mer i skolan istället för att sitta hemma och spela playstation. Så du lär dig att stava lite ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 det kan ha blivit fel när han skrev Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 det kan ha blivit fel när han skrev lite?han skrev utt 3 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Men vafö måste alla klaga på varandra bryr dig inte då. Han kanske var så glad att han skriv JAAG KLARRA UTT.... fattar ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daggza Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Fattar inte, det förklarar inte varför han skrev utt 3 ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 vem bryr sig. jag skiter väll i om du har klarat san andreas. Ärligt talat ''Cool'' <_< boy, så åter det som om du e Jäkligt avundsjuk! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Man kanske är skitglad att man har klarat ut ett spel, alla blir helt sura för att han har skrivit fel och sånt... E DET ERT PROBLEM??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg