Lägg ner Gamecube skitet, satsa på DS eller Revultion (Hette det så ?) istället >.<
NesseN är en bedrage, han lurade oss ! :visslar:
Lägg ner Gamecube skitet, satsa på DS eller Revultion (Hette det så ?) istället >.<
Ne,det släpptes 1996 i japan(Bobby Orr @ 25/11-2004 07:56:42)det e klart de slutar, N64 släpptes 1997 slutades tillverkas 2001, det e 4 år, GCN har funnits i 3 år, så snart är GC över
N64 släpptes 1995
Nej men jag tog nes som ett exempel att de hade tillverkat den i 20 år och alla dereas andra konsoller görs ju fortfarande de finns ju alltid samlare som vill köpamr_onkel: jag kanske inte tänkte på nes nu...
NEJ!!!!!!(Bobby Orr @ 25/11-2004 07:56:42)det e klart de slutar, N64 släpptes 1997 slutades tillverkas 2001, det e 4 år, GCN har funnits i 3 år, så snart är GC över
N64 släpptes 1995
det släpptes 1996 i japan och 1997 i sverige som jag skrev
men tillbaka till ämnet nu :ph34r:
<_<Lägg ner Gamecube skitet, satsa på DS eller Revultion (Hette det så ?) istället >.<
Jag läste på gamereactor.. >.< Tamefan inte mitt fel att de skriver helt fel grejer.
EDIT: Jag kollade på GR i nyhets arkivet.. Den nyheten som det stått i var antagligen borttagen eller ändrad. Det var väl ett löst rykte som GR hade fått nys om. Jag ber ursäkt detta lilla felsteg.. <_<
Det är mänskligt att fela.
Skitet? GC är inte skit! Jag ska köpa begagnade GC spel när GC slutar tillverkas! Alltså: Inget skit!Lägg ner Gamecube skitet, satsa på DS eller Revultion (Hette det så ?) istället >.<
Men nu börjar tråden spåra ut, så vad sägs som att gå tillbaks till ämnet?
Den sista och andra bilden var iallfall grymma, tycker jag.
eller hur, det e inget fel på GCN!
2 bilder???Alla bilder var tagna från E3 Trailern, tro mig jag har den på DVD. :)Nintendo har nu släppt 3 nya bilder på det kommande Zelda spelet till GC..
http://level7.nu/spel/spel.php?id=1278
Det ser ut som att iaf 2 st är bara tagna från E3 trailern.
Den första var inte från E3 trailern. Och jag tror inte dem andra heller var det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in