Nintendo har nu släppt 3 nya bilder på det kommande Zelda spelet till GC..
http://level7.nu/spel/spel.php?id=1278
Det ser ut som att iaf 2 st är bara tagna från E3 trailern.
Nintendo har nu släppt 3 nya bilder på det kommande Zelda spelet till GC..
http://level7.nu/spel/spel.php?id=1278
Det ser ut som att iaf 2 st är bara tagna från E3 trailern.
Grr vad sur jag blir på att bilderna inte funkar på level7 för min data <_<. Jag hann att se lite... en såg ny ut, någon med typ dödsskalle ansikte?
Jäklar vad grymt,jag måste ha det!! :D
Finns det datum på det?Jag vet bara att det släpps 2005
...
K.K. Slayer: Meningen med ditt inlägg?
Orson: Ja slutet av 2005 tror jag det kommer.. *Hoppas*
Enligt ryktena som vår egen NesseN spred skulle det inte komma till Gamecube ?
Tss... Det är gamereactor's fel.. De var säkert falska.
Nejdå!
Jag har hört att Nintendo slutar tillverka GC helt.
Lol, det är definitivt ett falskt rykte.
Nä, det behöver inte vara falskt? någon gång måste dom byta konsoll och kan inte hålla på med många samtidigt? ;)
Jag tror inte att fom kommer att sluta tillverka Gc spel, det låter konstigt!
:lol:
tsssss de slutade fakiskt att sluta till verka NES deras äldsta konsoll först i maj 2004 och då hade de tillverkat den i över 20 år varför skulle de då sluta tillverka gc efter bara 3 år :oNä, det behöver inte vara falskt? någon gång måste dom byta konsoll och kan inte hålla på med många samtidigt? ;)
klart dom inte gör.dom kanske kommer sluta 2006 tror jag
det e klart de slutar, N64 släpptes 1997 slutades tillverkas 2001, det e 4 år, GCN har funnits i 3 år, så snart är GC över
mr_onkel: jag kanske inte tänkte på nes nu...
Det är klart de slutar tillverka den när det kommer en ny stationär konsoll ..>.<det e klart de slutar, N64 släpptes 1997 slutades tillverkas 2001, det e 4 år, GCN har funnits i 3 år, så snart är GC över
Slutet av 2006 är nog rimligt.. :P
Kaz: Klart de kommer att producera NDS paralellt med GC.
men e inte DS en ny konsoll??
som tar över gamecube snart?
NDS är ju en portabel konsoll.. De kommer ju tillverka GC oxå. Men NDS är Nintendos nuvarande "super vapen".
NesseN, jag har inte sagt att NDS tar över GC, jag har bara sagt att man kommer sluta tillverka spel till en viss konsoll någon gång!
N64 släpptes 1995det e klart de slutar, N64 släpptes 1997 slutades tillverkas 2001, det e 4 år, GCN har funnits i 3 år, så snart är GC över
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in