susanne Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) Finns det INGEN som spelar/spelat spelet Obscure? Finns det någon vänlig själ här som kan hjälpa mig med en liten sak?! Jag har fastnat i spelet Obscure, ett himla kul och spännande spel måste jag säga, men nu är det så här att jag kommer inte vidare. jag har blivit inlåst i biblioteksbyggnade och kommer inte ut, hur ska man göra?? Tacksam för alla svar som kan vara till någon nytta. :) Redigerat 24 November 2004 av susanne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) Behöver man hjälp med ett spel kan man alltid besöka gamefaqs.com, men bara om guiden inte finns på fuska.se;) http://www.gamefaqs.com Kanske kan detta hjälpa?! "The next destination is obviously this office. Open to find a second statue and a film. Exit of the library and then you meet Walden. He steels the map of the underground and locked you in the library. The only way to exit of here is to visit the second floor. It's your lucky day as the door to the second floor magically opens." Citat från gamefaqs.com Redigerat 24 November 2004 av Ozoon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg