Mushi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Hej! Är ny medlem här på Fuska.se, så om jag gör något fel nu så... förlåt! Men jag var desperat! :blink: Jag har ett "stort" problem när det gäller fusket i Vampire The Masquerade - Bloodline, Jag vet hur man ska fixa -console grejen och det där.. Men sen när jag startat spelet så kommer Console rutan upp, Ja... Men den tycks försvinna sen när man skrivit in några koder (Som tydligen inte funkar? Den ända jag upptäckte funkade sen var Historie fusket)...Och jag kan heller inte öppna Consol rutan i spelet! Jag vet att det är ~ knappen man ska trycka på... Men när jag klickar där så byter den bara mellan disciplinerna. :unsure: :( Varför gör den så? Och hur kan man göra för att få det att funka? Och funkar de andra fusken i huvudtaget? Hjälp är efterlyst! Tack för allt. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mushi Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Snälla någon? >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 dubbel-posta inte. vnta tills nån som kan hjälpa dig skriver ett inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Klaga klaga bara klagar. Han var ny här på fuska sa han ju :). Mushi jag vet faktis inte verkar vara konstigt kanske nåt fel men vänta tils nån som vet kanske kommer och svara. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Även fast han är ny bör han väll läsa reglerna? Skall dra en liten pararell: Sossarna värkar låta invandrare göra ungefär som de vill, de kommer till vårat land - tar våra pengar och rånar oss. Bara för att de är "nya" till landet borde de väll inte få göra så utan att bli "kickade" eller motsvarande. Aja... två av mina kompisar blev knivrånade av två blattar för någon dag sen. Inte verkar polisen bry sig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 oden vi bryr oss inte heller ...... och du får väl klara dig utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Hmm... en av dina kontroller kan ha tagit över ~knappen? det kan ju vara så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 tryck § den knapen. kan någon hälpa mej med att koma dunton eller vad det het er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.