Hoppa till innehåll

Vampire The Masquerade - Bloodline

Mushi

Rekommendera inlägg

Hej! Är ny medlem här på Fuska.se, så om jag gör något fel nu så... förlåt! Men jag var desperat! :blink:

Jag har ett "stort" problem när det gäller fusket i Vampire The Masquerade - Bloodline, Jag vet hur man ska fixa -console grejen och det där.. Men sen när jag startat spelet så kommer Console rutan upp, Ja... Men den tycks försvinna sen när man skrivit in några koder (Som tydligen inte funkar? Den ända jag upptäckte funkade sen var Historie fusket)...Och jag kan heller inte öppna Consol rutan i spelet! Jag vet att det är ~ knappen man ska trycka på... Men när jag klickar där så byter den bara mellan disciplinerna. :unsure: :( Varför gör den så? Och hur kan man göra för att få det att funka? Och funkar de andra fusken i huvudtaget?

Hjälp är efterlyst! Tack för allt. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även fast han är ny bör han väll läsa reglerna?

Skall dra en liten pararell:

Sossarna värkar låta invandrare göra ungefär som de vill, de kommer till vårat land - tar våra pengar och rånar oss. Bara för att de är "nya" till landet borde de väll inte få göra så utan att bli "kickade" eller motsvarande.

Aja... två av mina kompisar blev knivrånade av två blattar för någon dag sen. Inte verkar polisen bry sig om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...