Gäst YoTo Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Man kan skaffa det utan att gå i flygskolan. Hoppa över stängslen till Los Santos Flygplats och ta en Shamal och flyg i ungefär 25 minuter sen kommer det upp en text som säger: "Flyg i tio minuter till så får du ett pilotlicens." Flyg i ungefär 10 minuter så får du pilotlicenset. Då du kan komma in till alla flygplatser o.sv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 gött......har du kommit på de4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 jag visste för länge sen att man kunde komma över stängslen men inte att få en licens där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 (redigerat) Jag läste nånstans att man kunde hoppa över gallrerna om man inte har tillgång dit, så jag gjorde det och testade att flyga, sen kom det upp. Jag fick spelet igår, lite försenat va? Hann gör klart Mad Dogg (eller vad han heter) uppdraget när man ska sno nån musikbok. Kanske nåt mer. (Bara på 8 timmar) Redigerat 25 November 2004 av YoTo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Nån som vet när man får licensen utan att fuska??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 man kör uppdrag hos toreno som man kommer till ibörjan av lv uppdragen... tredje uppdraget så ska man till flygskolan.... :D.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag har fått min pilotlicens nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 jag fick min när jag körde i pilotskolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Jag med, jag fuskar aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 grymt ja gjorde som du sa yo-to. men planen är fortfarande låsta på flygplatsen i sf sak inte dom va upplåsta när man har licensen???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Jag vet inte, jag testade aldrig där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg