gabrielhällqvist Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag har inte kommit så långt på Knights of the Old Republic men Jedi academy är nog bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 jadi knight:jedi acedemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 e star wars spelen bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Om du gillar rollspel välj detta Knights of the Old Republic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 29 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 (redigerat) Denna tråden är ganska gammal som du kanske ser den är från 20/12-2003 00:21:17 Så jag har redan strutat i Academy och köpt Kotor, kotor som är helt underbart. Bara en fråga var hittade du denna tråden? Kanske är dags att någon låser denna tråden med tanke på att den är ganska oaktuell.. Redigerat 29 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke_93 Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Vilket spel är roligast, antingen Jedi Knight: Jedi Academy eller Star Wars nights of the Old Republic? Jag tycker att båda verkar kul, men jag vill bara köpa ett utav dom. Så jag undrar vilket är roligast? (vill gärna ha svar från dom som har spelat båda spelen) Om ni inte vet, så kan ni väl ta för-och nackdelar för spelen. Ursäkta om jag har placerat frågan i fel forum. Detta är mitt första inlägg. :? Jag tycker inte någon är rolig! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke_93 Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 inhgen Vem bryr sig!!!!!!!!!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3njo Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Inget :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 12 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Återigen, tack för alla svar. Jag köpte ju som sagt Kotor och varvade det äntligen för tre veckor sen.. Nu funderar jag på att köpa Max Payne 2 när jag får loss lite pengar. Elller borde jag vänta på Max Payne 3 som kanske kommer om ett par månader? Måste man ha spelat Max Payne 2 för att fatta någonting eller? :cry: Eller ska jag köpa Jedi Academy och spela det först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Återigen, tack för alla svar. Jag köpte ju som sagt Kotor och varvade det äntligen för tre veckor sen.. Nu funderar jag på att köpa Max Payne 2 när jag får loss lite pengar. Elller borde jag vänta på Max Payne 3 som kanske kommer om ett par månader? Måste man ha spelat Max Payne 2 för att fatta någonting eller? :cry: Eller ska jag köpa Jedi Academy och spela det först?Du dammsög upp dammet på denna uråldriga tråd. Onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Du dammsög upp dammet på denna uråldriga tråd. Onödigt?Eftersom han har gjort tråden, så frågade han i denna istället för att starta en ny tråd. Peace out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 15 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2012 Eftersom han har gjort tråden, så frågade han i denna istället för att starta en ny tråd. Peace out.Exxxakt! Är inte dom spelen väldigt gamla? Köp Star Wars The old Republic ist? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.