tifa Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 vad tycker du om sagan om ringen filmerna? vilken var bäst, varför tyckte du att just den var bäst? själv vet jag inte vilken som var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag tycker att 2:an är bäst för att jag bara tycker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 klart 2:an för att kriget är så grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 1:an för att det är inte så mycket strider i den och den är mycket snyggare än andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 alla e ra men jag tycker nog 2:an var bäst, jag vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
counter-strike Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 2:an är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 1: 3:AN 2. 1:AN 3: 2:AN Om ni undrar varför jag tycker att tvåan är sämst av alla är att det inte hände nåt på den! Men 3:an fick man se hur allt slutade och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag tycker 1:an va bättre än 2:an för jag har sett 2:an så många gånger att jag tycker den e skit tråkig...! 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag tycker att 3 an är bäst! varför jag tycker det är för att man får se hur det slutar i alla dom tre filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jag tycker att alla e lika bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Har inte sett 3.an än men ska göra d så fort som möjligt, men utav 1.an & 2.an så tkr jag att tvåan e bäst, pga mer strider än i ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag har nu kommit på varför jag tycker att 2:an är bäst det är ju för att det är ett stor slag i 2:an ok det är ett större i 3:an, men det är inte lika bra tycker jag och sen tycker jag att handlningen till 2:an är mycket bättre än alla andra så det är därför jag tycker den är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.