X-Player Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 En DVD brännare så du kan bränna alla stora filer på datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Tycker att du ska köpa en hårddisk istället för en DVD brännare för om du köper en DVD brännare så måste du ju köpa skivor och det kostar ju pengar så du kännar ju på att köpa en hårddisk istället för en brännare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 köp en 120 GB HDD..oden, visst e det bra med en 200 GB hårdisk men dom havererar lätt om man inte har bra kylning.. :cool: varför inte 250 GB som jag har :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det beror ju på vad du behöver mest, jag har inget behov av nåt, men eftersom jag har en vanlig brännare så behöver jag ingen DVD brännare, så då skulle jag ta en hårddisk. men det är ju upp till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja skulle i alla fall tagit hård disk. DVD brännare har ja redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.