Guggo Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Någon mer än jag som håller med om att Frank Zappa äger ! Bästa låten: Boby Brown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 OMG POP TÖNT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 vadå pop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 (redigerat) OMG POP TÖNT!vet du ens vem Frank Zappa är...... Inte? Tänkte väll det.... Han spelade INGEN pop, Zappas musik är i omöjlig att beskriva eller placera i nån grene, han har skrivit modern konstmusik som jazz-, blues- och rock-liknande stycken. Han dog för 14 år sen och var en av vår tid största artister Detta är Frank Zappa <_< Redigerat 29 November 2004 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hiduchi är bäst i hela världen för dom regerar dom är så bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 (Guggo @ 29/11-2004 20:00:11) OMG POP TÖNT! vet du ens vem Frank Zappa är...... Inte? Tänkte väll det.... Han spelade INGEN pop, Zappas musik är i omöjlig att beskriva eller placera i nån grene, han har skrivit modern konstmusik som jazz-, blues- och rock-liknande stycken. Han dog för 14 år sen och var en av vår tid största artister Detta är Frank Zappa <_< jag menade signaturen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 jasså...... den har jag för att jag stör mig så mycket så på henne..... tycker att den framställer henne som lite korkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 får man döds straff så gör man förmodligen inte om det ( och inget annat heller) : :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Asså Brittan vet inget om bråttslighet. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Asså Brittan vet inget om bråttslighet. -_- det ända hon kan om lagar är hur man skiljer sig :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Hahah! :lol: Och hur man ska se ut i ****tidningarna... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.