Gäst Spirtual Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Hm..bästa musiken. Det är no alla sorts metal förutom folk-metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Frank Zappa är grym ja :) Don't eat the yellow snow gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 muffin man är också väldigt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Cheepnis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Death, Black och Heavy är dom bästa metal sorterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 japp heavy, blackoch death är dom bästa tycker jag och symphonic är bra också MEN SHIT VAD FUL FRANK ZAPPA VAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 han är ju cool :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Han gör många parodier kan jag säga... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Hiduchi är bäst i hela världen för dom regerar dom är så bäst. Hiduchi är totalt sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.