Mario1000 Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Hjälp mig att få dragon scale på ruby!!!!Please. :meddum: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Fånga en Horse eller Bagon då får du dragon scale :D OBS:Man får inte Dragon scale varie gång och det är väldigt sällan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Vad gör en dragon scale? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berry Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Dragon Scale utväcklar Seadra till Kingdra.Viste inte du det Desen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 MAN KANSKE INTE VET ALLT! <_< Berry visste du att man kan fånga lugia på r/s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berry Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Hallo vart finns den då Danne159 hehehehe. :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 ok men jag fattar inte hur man får Bagon eller Horsea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario1000 Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Bagon finns längst in i Meteor Falls. :) I Pacifidlog City ska man åka till vänster,men inte till strömmen för innan man åker till strömmen ska man fiska med Super Rod ett litet tag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Istället för att man ska ha en massa Bagons i sina boxar så kan man använda theif. ;) Det gorde jag, nu har jag en Kingdra. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
berry Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 :student:Det heter THIEF och inte THEIF :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 ett litet stavfel gör väll inget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Istället för att man ska ha en massa Bagons i sina boxar så kan man använda theif. ;) Det gorde jag, nu har jag en Kingdra. :D Vad skulle man göra med thief sa du??? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg