Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

HUR MYCKET MÅSTE MAN TRÄNA JAG SLÅR INTE UT BRASKAS FINAL AEON INTE ENS PÅ FÖRSTA NIVÅN :medieval: MÅSTE MAN TRÄNA NÅT ELLER ANVÄNDER JAG FEL TAKTIK :cry:

Skrivet

LolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolL

lLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLol

olLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLo

LolLolLol

Har du yojimbo?

LolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolL

lLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLolLol

Det där var ju riktigt onödigt!

Och att slå någon med Yojimbo är ju helt patetiskt, tycker jag. Detsutom måste ju han ändå döda Final Aeon level 2...

Taktiken är att ha fram alla dina defensiva gubbar, mina var Lulu, Auron och Tidus. Tidus måste nu vara STARKARE än Auron för att ta honom på näst enklaste sättet. Ifall du vill ta honom riktigt lätt så Equippar du Auron och Tidus med Auto-Pheonix Down och Auto Potion. Auto Pheonix down används automatiskt när någon kamrat dör, så ifall Tidus och Auron har vars en är de nästa odödliga. Du kan fixa det genom att döda de fåglarna i öknen, de tappar Mega Phoenix. Du behöver 40 st för att fixa en Auto Pheonix....

Summon vem som helst när Aeon använder sin overdrive. Använd hastaga så fort ni saktas ner. Och använd "Cure" så fort någon får stone eller poison eller nåt sånt. Bara bomba med attacker sen. En sak ska du förbereda innan den allra sista bossen. Se till att någon kan använda en attack så att fienden får "Zomie". Använd den på sista bossen, han helar sig själv 9999 HP så fort du slår honom.

• Skapa ny...