(=Sonic=Master=) Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 (redigerat) Tjenare.... :D jag skulle vilja se hur mycket ni på fuska skulle vilja betala för allt det här... Nintendo Gamecube basenhet (orginal) svart hankontroll (orginal) trådlös hankontroll (orginal) minneskort 59 block (orginal) minneskort 251 block (orginal) rat och pedaler (orginal) Dk bongos trummor (orginal) gamecube spelväska (orginal) Spelen: super smash bros melee (orginal) mario kart double dash (orginal) dragonball budokai (orginal) soul calibur 2 (orginal) timesplitters 2 (orginal) mario party 4 (orginal) donkey konga (orginal) the legend of zelda the windvaker inkl.bunosdisk (orginal) true crime streets of la (orginal) ssx tricky (orginal) fifa 2004 (orginal) Själv så skulle jag betalt runt 3000 för detta :rambo: Redigerat 27 November 2004 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Tjenare.... :D jag skulle vilja se hur mycket ni på fuska skulle vilja betala för allt det här... Nintendo Gamecube basenhet (orginal) svart hankontroll (orginal) trådlös hankontroll (orginal) minneskort 59 block (orginal) minneskort 251 block (orginal) rat och pedaler (orginal) Dk bongos trummor (orginal) gamecube spelväska (orginal) Spelen: super smash bros melee (orginal) mario kart double dash (orginal) dragonball budokai (orginal) soul calibur 2 (orginal) timesplitters 2 (orginal) mario party 4 (orginal) donkey konga (orginal) the legend of zelda the windvaker inkl.bunosdisk (orginal) true crime streets of la (orginal) ssx tricky (orginal) fifa 2004 (orginal) Själv så skulle jag betalt runt 3000 för detta :rambo: Men efterblivna unge!! ;) 0 kr såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 men alltså låsas som om ni inte har gamecube och ¨måste köpa detta paket hur mycket hade ni köpt ellr sålt det för? SERIÖST! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 2-3000 typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 3750 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 vad skulle ni inte viljja ha med ta bort 5 saker/spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jag hade inte velat ha FIFA, dragonball, ssx, timesplitters och DK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Hade haft kvar alla spelen så man har lite att välja emellan ;) fast typ 3000kr hade jag betalat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 dk konga,pedal o ratt,trummor,spelväskan o zelda windwaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 det där skulle du nog kunna ge en del för så kanske 3000-4000 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Tjenare.... :D jag skulle vilja se hur mycket ni på fuska skulle vilja betala för allt det här... Nintendo Gamecube basenhet (orginal) svart hankontroll (orginal) trådlös hankontroll (orginal) minneskort 59 block (orginal) minneskort 251 block (orginal) rat och pedaler (orginal) Dk bongos trummor (orginal) gamecube spelväska (orginal) Spelen: super smash bros melee (orginal) mario kart double dash (orginal) dragonball budokai (orginal) soul calibur 2 (orginal) timesplitters 2 (orginal) mario party 4 (orginal) donkey konga (orginal) the legend of zelda the windvaker inkl.bunosdisk (orginal) true crime streets of la (orginal) ssx tricky (orginal) fifa 2004 (orginal) Själv så skulle jag betalt runt 3000 för detta :rambo: 3000 Sek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg