box Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 på ninja gaiden, kapitel 5 så har jag hittat en av stenarna eller vad det är. vad ska man göra sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 äru typ i någon mörk stad? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
box Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 jag vet inte riktigt. kanske (?) kapitel fem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 (redigerat) hur klarar man av dom röda dinosarierna jag har jätte problem svärdet e level 2. bana 5 Redigerat 28 Oktober 2005 av kevinhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 på ninja gaiden, kapitel 5 så har jag hittat en av stenarna eller vad det är. vad ska man göra sen? villken sten har du fåt är den dära kinesiska bokstäver eller om du har dom tre stenarna ska du gå till den stora ormen och lägga på en skyllt typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Chapter 5,The City Of Fiends.......hmmmmmmm. har du problem med dinosaurierna!? på ett ställe får man möta 60 såna på raken! men nu ska vi inte skryta. gör bara FLYING SWALLOW så gåre bra. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jay94 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 hur klarar man av dom röda dinosarierna jag har jätte problem svärdet e level 2. bana 5 Man hopar upp på vägen och huger på monstren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 hur klarar man av dom röda dinosarierna jag har jätte problem svärdet e level 2. bana 5 allså jag brukar bara ladda kraften med svärden sen atakerar jag de lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sephiroth570 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 (redigerat) jag e en riktig noob och har bara kommit till chapter 2 och jag försöker döda bossen genom att springa på väggen och hugga honom och har bara 2 potions. kan nån hjälpa mig? Redigerat 25 Juni 2006 av sephiroth570 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 jag e en riktig noob och har bara kommit till chapter 2 och jag försöker döda bossen genom att springa på väggen och hugga honom och har bara 2 potions. kan nån hjälpa mig? Du kan alltid göra lite Flying Shallows och försöka att inte bli träffad av dom där andra ninjorna som skjuter... Om du har problem med dinosarierna använd flying shallow, efter dom kommer en boss, använd flying shallow pa armarna tills dom faller av sen sla den pa kroppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg