Reyals Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 kan man få en länk till tibia dm någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Finns inga hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 du hur gör man en server till de där..min kompis har prövat å ja har försökt joina å så men de blir bara connection timeout.. kan nån ge en utförlig förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Hehe, jag örkade helt enkelt inte logga in på min egen, så Eriamh fick ta budskapet.. XD Aja, nu ska nån f*n lära mig göra en server.. :P kan ja få din msn? isåfall msga mig när du kan göra servrar så e ja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Tulge kan inte göra server-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Jag har spelat lite, men det finns inge vidare server för tillfället =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 näh... :blink: men har ni läst artikeln på tibianews om han som gjort det första DM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 näh... :blink: men har ni läst artikeln på tibianews om han som gjort det första DM? Det är tråkigt med pvp på det.. >.< Man ska vara typ i lag och kriga, eller så ska man köra team "hunt" typ.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Team Death Match Light Side vs Dark Side lol skulle väl vara roligare iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.