miis80 Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag förstår inte vad som är fel för min fuskruta kommer inte upp i mitt nya sims2 spel, har ettan och det har aldrig varit några poblem ctrl+shift+c...Men nu går spelet bara ner och lägger sig i nederkanten av datorn.....sen hörde jag att man måste ha Post Processing på när man ska fuska och isf vad är det och hur sätter man på det.... Vore jätte jätte glad om jag fick hjälp med detta...*L* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Har du kollat på fuska.se? Kanske står där under PC > Fusk på T Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 FÖRST trycker du ner ALT+CTRL sedan c. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 FÖRST trycker du ner ALT+CTRL sedan c. Är det inte alt+shift+c?...Eller jag vet inte, du får testa dig fram :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 ja, det är nog en bra idé Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 men... det är ju ctrl+shift+c! inte ALT :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 först trycker man ner shift och ctrl medans man håller nere dom trycker man på c. gör man fel tar man ett kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg