Jag ska inte välja förräns till nästa år..
Gymnasieval!
söker på sammhäll, det säkra valet
Jag har valt ett specialutformat program med mycket psykologi och hur människor fungerar i världen. Är den enda på hela skolan som ska gå där :(
↗ till inläggetBra i alla fall och va förberred :Djag är ju bara 9 så jag kanske inte behöver tänka på det än :P
Jag har nog planerat fotboll eller Data/IT
Valde först Natur(Matematik och Data). Bytte sedan till El(Datateknik).
Bytte från vanlig media till Multimedia.
jag var väldigt inne på data/it innan, men vafan. höga poänggränser. lika bra att slö med skolan. satsar på godkänt i alla ämnen, sen får jag säkert bättre i något, så kommer jag in på estetisk musik/teater. har faktiskt inte lust att sitta hemma och inte göra nåt annat än att studa för att gå en datanördslinje.
Har alltid velat bli komiker/skådespelare..Så någon form utav teater linje blir det väll isåfall..Men de e ju 2 år kvar så ja har ju rätt mycke tid kvar o möjligtvis ändra mig på..Men som det ser ut nu Teater.
Nån som gått det o vet hur länge man går?
skall gå på GTI... nån mer som skall gå där ?
Guggo- NEEEEEEEEEJ inte GTI... Jag säger dig bara en sak. VÄLJ INTE BILD FÖR I h*lvete!!! SKIPPA BILD! TA NÅGOT ANNAT!
Den läraren är HELT sjuk! Helt katastrof, hade honom i 9an. Han hade 4 jobb samtidigt... och han bodde ändå på gatan när jag slutade 9an. <_>
Jag hade tagit GTI i andrahandsval, men jag kom in på mitt första val. IT-G. ^^
gaah.... jag ska passa mej... men musik är ju tråkigt...
Själv så har man ju kommit in på El och jag sak läsa Dator teknik INTE data teknik som en del säger och skriver <_<
Gut att snart få läsa det man själv valt...
Rytmus vid München bryggeriet, Stockholm. Trumpet spelande och ljudteknik. Det är grejer det.
Ah, en kompis tänkte söka in till Rytmus.. Men dom hade ganska lodiga lokaler sa han.
Jodå, jag har kommit in på samma linje som TheDarkElf :)
EC -> Dator Teknik.
Skulle villja hålla på lite med bl.a sådana här datachip och Digitalteknik (Binära koder etc..) samt webbdesign.
Verkar roligt att syssla med
↗ till inlägget^^ Har en polare som gått där, han tyckte det var schysst. Får väl fråga runt lite.Ah, en kompis tänkte söka in till Rytmus.. Men dom hade ganska lodiga lokaler sa han.
ja har kommit in på teknik :) . kuligt värre :D
Jag ska gå estetiska lr medie tror ja.
jag e så glad att jag bytte från teknik till barn o fritid.....annars hade jag inte kommit. in ...för media var också fullt.....TUR....fasst jag hade nog inte orkat teknik....=(.....jaja.....börjar om 15 dagar ..FYYYYYYY :blink:
kan glädja draghon med att det med största sannolikhet blir en annan skola... samskolan