💬
Logga in
Fuska.se

Gymnasieval!

151 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag ska inte välja förräns till nästa år..

Senast ändrad:

30 Apr 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

söker på sammhäll, det säkra valet

Nivå 1 · Novis

Jag har valt ett specialutformat program med mycket psykologi och hur människor fungerar i världen. Är den enda på hela skolan som ska gå där :(

2 May 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag är ju bara 9 så jag kanske inte behöver tänka på det än :P

Bra i alla fall och va förberred :D

Jag har nog planerat fotboll eller Data/IT

Senast ändrad:

30 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

Valde först Natur(Matematik och Data). Bytte sedan till El(Datateknik).

31 May 2005
Nivå 6 · Fuskare

Bytte från vanlig media till Multimedia.

Nivå 11 · Veteranfuskare

jag var väldigt inne på data/it innan, men vafan. höga poänggränser. lika bra att slö med skolan. satsar på godkänt i alla ämnen, sen får jag säkert bättre i något, så kommer jag in på estetisk musik/teater. har faktiskt inte lust att sitta hemma och inte göra nåt annat än att studa för att gå en datanördslinje.

Nivå 6 · Fuskare

Har alltid velat bli komiker/skådespelare..Så någon form utav teater linje blir det väll isåfall..Men de e ju 2 år kvar så ja har ju rätt mycke tid kvar o möjligtvis ändra mig på..Men som det ser ut nu Teater.

Nån som gått det o vet hur länge man går?

9 Jul 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

skall gå på GTI... nån mer som skall gå där ?

10 Jul 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Guggo- NEEEEEEEEEJ inte GTI... Jag säger dig bara en sak. VÄLJ INTE BILD FÖR I h*lvete!!! SKIPPA BILD! TA NÅGOT ANNAT!

Den läraren är HELT sjuk! Helt katastrof, hade honom i 9an. Han hade 4 jobb samtidigt... och han bodde ändå på gatan när jag slutade 9an. <_>

Jag hade tagit GTI i andrahandsval, men jag kom in på mitt första val. IT-G. ^^

12 Jul 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

gaah.... jag ska passa mej... men musik är ju tråkigt...

14 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

Själv så har man ju kommit in på El och jag sak läsa Dator teknik INTE data teknik som en del säger och skriver <_<

Gut att snart få läsa det man själv valt...

19 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Rytmus vid München bryggeriet, Stockholm. Trumpet spelande och ljudteknik. Det är grejer det.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #54

Ah, en kompis tänkte söka in till Rytmus.. Men dom hade ganska lodiga lokaler sa han.

20 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jodå, jag har kommit in på samma linje som TheDarkElf :)

EC -> Dator Teknik.

Skulle villja hålla på lite med bl.a sådana här datachip och Digitalteknik (Binära koder etc..) samt webbdesign.

Verkar roligt att syssla med

22 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Ah, en kompis tänkte söka in till Rytmus.. Men dom hade ganska lodiga lokaler sa han.

^^ Har en polare som gått där, han tyckte det var schysst. Får väl fråga runt lite.

ja har kommit in på teknik :) . kuligt värre :D

28 Jul 2005

Jag ska gå estetiska lr medie tror ja.

2 Aug 2005
Nivå 4 · Lärling

jag e så glad att jag bytte från teknik till barn o fritid.....annars hade jag inte kommit. in ...för media var också fullt.....TUR....fasst jag hade nog inte orkat teknik....=(.....jaja.....börjar om 15 dagar ..FYYYYYYY :blink:

10 Aug 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

kan glädja draghon med att det med största sannolikhet blir en annan skola... samskolan

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in