Dennan Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Nu är jag på chapter 8: jag har klarat mig förbi elden och döskallarna sen kommar man till ett rum med två trapor och tre dörrar vad gör man där? (När man gor i dörrarna Där uppe kommer man bara till rumet före) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Jag behöner SVAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 e också på chapter 8 precis innan man går in i dörren kan hjälpa när jag kommit längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 så nu har jag klarat de stället du ska gå in i dörren med ett ljus utanför och göra så 5 ggr asså : nere vänser, nere vänster , uppe vänster, uppe vänster, nere vänster, uppe vänster och nere vänster nu e du i ett nytt rum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Det är såå jobbigt..det stälet.. man möter massa bossar där.. ..puzzel tornet..HU.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg