ceco Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 har tagit min femte gym nåll och är nu ute i vattnet jag kom till en ö som jag skulle gå in i en grotta där skulle man knuffa ner massa senare ner till nått vatten men vad är meningen med det jag såg idag en legendarisk flygande pokemon en av dom fåglana men den va så j*vla svår att fånga så jag stänge av men hur ska man göra för att komma ut därifrån ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Det här ska du skriva i Pokemon forumet... där ska allt om pokemon diskuteras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 *flyttar till underforum Pokemon* Anmäl istället för att bara skriva nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Vadå anmäl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 har tagit min femte gym nåll och är nu ute i vattnet jag kom till en ö som jag skulle gå in i en grotta där skulle man knuffa ner massa senare ner till nått vatten men vad är meningen med det jag såg idag en legendarisk flygande pokemon en av dom fåglana men den va så j*vla svår att fånga så jag stänge av men hur ska man göra för att komma ut därifrån ? ESCAPE ROPE LR DIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 det är ju bara att gå ut :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg