zplatt Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 hu klarar man,tror de e andra z-uppdraget???????? man ska flyga omkring me ett litet flygplan å skuta på massa olika fordon!!!!! kan nån hjälpa till???? :( och så behöve ja hjälp me en repi skiva!!!!!!!!!!
Gäst Golden Star Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 med skivan kan jag säga att ta bara en len duk o pröva att göra skivan så fläck fri som möjligt
zplatt Skrivet 2 December 2004 Författare Rapport Skrivet 2 December 2004 :lol: tack men nån som vet hu man klarar uppdraget???? :medieval:
Kurd-88 Skrivet 2 December 2004 Rapport Skrivet 2 December 2004 man ska spränga dem som vissas på kartan o sen gå tillbacka till där du börja o landa på tacket......lycka till B)
Joy Skrivet 2 December 2004 Rapport Skrivet 2 December 2004 Du vet hur man styr planet hoppas jag ? Och hur man skjuter ? Isåfall, bra.. Det gäller bara att hålla flygplanet i rätt kurs mot målet, och när du ser det framför dig, gör dej säker på att du siktar på det.. Och sen, PANG PANG PANG, så mycket du bara kan. De två första målen är dölätta, dem fixar du lätt, sen den tredje vanen som är åt väst, den är lite svårare. För att göra dej säker på att du spränger den i bitar, landa, och kör in precis bakom vanen, eftersom målen inte gör nånting så länge du inte skjuter, så är det ofarligt (tills du skjuter). När du har en go hållning bakom målet, peppra sönder bara, men ta inte för lång tid på dej, du ska ju spara lite bensin också. Gör så med alla.. Förutom på de två första, dem är nästan ofarliga. Och sen är det bra att veta, att det blir lättare efter varje misslyckande, dvs svårighetsgraden sänks efterhand.. Lycka till.
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Skrivet 2 December 2004 :lol: tack men nån som vet hu man klarar uppdraget???? :medieval: varsågod B)
zplatt Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Skrivet 4 December 2004 tack ja ha klarat de :D ps e de nån som ha msn issåfall adda maj på [email protected]
Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Skrivet 4 December 2004 jag har msn.om vad menar du? tillbax till ämnet.
Rekommendera inlägg