bananawara Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 har fastnat...har kommit till bandi camp och till den stora bossen.... kan inte döda han..vet inte vad jag ska göra...hjälp snälla.. ;)
:Fuskaren: Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 när han kommer emot dig då slår han ibland svärdet i marken och det tar en tid för honom att ta upp det. Medans han tar upp svärdet ska du hugga honom i ryggen och sen fortsätter du så. sen träffar du din syster i spelet :)
:Fuskaren: Skrivet 30 November 2004 Rapport Skrivet 30 November 2004 men kan du adda min hotmail? den är wille_oster92@hotmail.com ifall du har mer frågor eller nåt
lövet_91 Skrivet 1 December 2004 Rapport Skrivet 1 December 2004 kom bara på en fråga som jag inte förstått..i greyhouse cellar finns ett pergament som lady greys försvunna syster skrivit. hon skriver att det var lady grey som dödat henne och att hon happas att pergamentet ska hittas så att lady grey kan straffas men var ska man lämna det någonstans??
Rekommendera inlägg