neVah Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 vaa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 jag har hotmail och det komer inte i skräp post ellernågot annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Man kan bli bannad om man fuskar. Men när jag skulle köra en fight så såg jag ingen kod och sedan ändrade gubbarna utseende hela tiden och när matchen startade räknar den ner från 3-0 och sedan dör båda gubbarna och jag får ett medelande om att inte fuska. Men hur kan ni få så mycket pengar. Jag har spelat i nästan 2 timmar och får inte ihop mer än 500 g. Redigerat 6 Januari 2005 av Foxyrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.