xpliT Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 (redigerat) Hej mitt account är Flipp67 jag vill ha en baby PB. Byter Desert PB mot nåt helst Baby PB jag har en fråga kan man få en draik ur ett draik egg? :gitarr: En Morphing potion Jag sparar till en Baby PB. Vet var man kan köpa en för 600k. Redigerat 7 December 2004 av Delfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 jag kör det men det är lite långt tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag skulle börja köra, men man år ju en URL där Activation Coden står, fast den står inte där :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 tja orka inte hålla på och bli medlem och sånt ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Spat: Va? Menar du att du inte får aktivationskoden? Det händer mig också, jag kan inte få mail alls från Neopets. Därför mailade jag dem efter en vecka och nån av dem fixade koden åt mig istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Spat: Va? Menar du att du inte får aktivationskoden? Det händer mig också, jag kan inte få mail alls från Neopets. Därför mailade jag dem efter en vecka och nån av dem fixade koden åt mig istället. I now. Oops*ställer om mig till svenska*. Man måste skriva in sin Hotmail. Man kan inte ta någon svensk adress som [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Aha, så det går inte med Telia? Då förstår jag problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jag skrev min hotmail, men har jag iaf fixat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Bra! Vad heter du? Om ni som spelar behöver hjälp så finns jag här ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Jag heter Ibero22 :P min Neopet heter Vuey och är en blå Bori Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Har ni lyckats bli avstängda nån gång? Det blev jag. Av misstag. På nåt sätt fick deras databas för sig att jag har gjort något fel som jag inte hade gjort, så jag fick tillbaka det till slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 tja orka inte hålla på och bli medlem och sånt ork Synd att du är så lat för du går miste om nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.