💬
Logga in
Fuska.se

Personligt Påhopp

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Någon(säger inte vem) har gjort ett personligt påhopp på mig via PM.

Det här var medelandet:

alkohålen kliar när de svider och du pissar i djungeln och gör som en nolla och skaffa ett liv SUPER MARIO FJANT MOOOOOOOFIN

Jag fick det här också:

KAN DU INTE ENS STAVA TILL FJANT NOLLA till mr MARIO ALKOHÅLEN SLUSKAR NER FRÅN DIN HALS HÅPPAS DU BRINNER AV WHISKINS SALT

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Vidarebeforda till admin så ska det ordnas

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

hur kan du inte veta vem det är?

Han vet vem, men vill inte säga det.

2 Dec 2004

Kontakta admin

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Han har blivit anmäld till hans internetoperatör.

Nivå 0 · Nykomling

Vad kan hända när man blir det?

man får nog inte ha internet av den operatören längre .

dt e lite för barnsligt påhopp alltså.. <_<

LåL han är ju lite ja ni vet... Själv har jag aldrig fått något sånt men jag hatar när personer säger pokemon nörd och så...

3 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Han blir troligtvis bannad också

LåL han är ju lite ja ni vet... Själv har jag aldrig fått något sånt men jag hatar när personer säger pokemon nörd och så...

jag tycker att pokémon e barnsligt, men bara för dt ska man inte traka nån annan
Nivå 0 · Nykomling

en kille kallade mig för din otacksamma unge

(Golden Star @ 03/12-2004 16:22:59)

jag tycker att pokémon e barnsligt, men bara för dt ska man inte traka nån annan

Jo ja man får ju tycka vad man vill... Men nu är det ju så också att du kanske är lite äldre än mig... ;) Och Mic så farligt är det inte...

Senast ändrad:

4 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Man får tycka att nåt är barnsligt om man vill,men man har inte rätt att mobba någon annan bara för det

Nivå 0 · Nykomling
(Danne159 @ 03/12-2004 20:33:53)
(Golden Star @ 03/12-2004 16:22:59)

Jo ja man får ju tycka vad man vill... Men nu är det ju så också att du kanske är lite äldre än mig... ;) Och Mic så farligt är det inte...

nää men fult sakt

en kille kallade mig för din otacksamma unge

du kanske e otacksam? <_< men ändå om du inte e dt så e dt inte världens undergång.. <_< :zzz:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in