vilken Plugghäst omröstning alltså... :blink:
Favorit?
Det tycker jag inte.Varför tycker du det förresten?
3D är ju Längd, höjd och Djup -.-kunde du inte tagit satsdelar istället, då hade det vart mkt lättare för mig :P
aja, Jag tog Adverb iaf, för Tid har alltid vart min stora sida.
Som Einstein trodde, att världen var 4-D (Längd, Bredd, Höjd samt tid/rum) istället för 3-D (Bredd, Längd, Höjd)
Ganska fascinerande igentligen ;)
Och det finns väldigt många teorier om tiden vi färdas i, som bl.a att om man åker i ljusetshastighet så står världen stilla, men om det skulle vara verklighet så skulle tiden gå bakåt om man åkte snabbare än ljusetshastighet.... Där fick ni er en tankeställare ;)
Föresten Slither du har missat ganska många.. finns typ 13 st..
substantiv för de är lättast
Vilka andra finns det då?(0013 @ 22/12-2004 09:30:31)kunde du inte tagit satsdelar istället, då hade det vart mkt lättare för mig :P
aja, Jag tog Adverb iaf, för Tid har alltid vart min stora sida.
Som Einstein trodde, att världen var 4-D (Längd, Bredd, Höjd samt tid/rum) istället för 3-D (Bredd, Längd, Höjd)
Ganska fascinerande igentligen ;)
Och det finns väldigt många teorier om tiden vi färdas i, som bl.a att om man åker i ljusetshastighet så står världen stilla, men om det skulle vara verklighet så skulle tiden gå bakåt om man åkte snabbare än ljusetshastighet.... Där fick ni er en tankeställare ;)
3D är ju Längd, höjd och Djup -.-
Föresten Slither du har missat ganska många.. finns typ 13 st..
kommer inte ihåg för jag lärde mig det i trean när jag hälsade på hos en 8:a -.- men det finns typ 13
jo.. forskare tror att det finns 13 dimensioner..
hatar alla
Nu handlade det inte om dimensioner. Det handlar om att 0013 säger att det finns 13 olika ordklasser.jo.. forskare tror att det finns 13 dimensioner..
nej.. 0013 menar att det finna 13 dimensioner
"3D är ju Längd, höjd och Djup -.-
Föresten Slither du har missat ganska många.. finns typ 13 st.."
neh menar ordklasser -.-
happ.. trodde du menade dimensioner för att du pratade om det :P
INGEN det är tråkigt :evil:
gillar ordeet verb det låter kladigthttp://instagiber.net/smiliesdotcom/ups/DeNiro/irish.gif
hatar sånt här.orkar inte bry mej :zzz:
LOL!! :lol: "Kladigt"
Adjektiv :medieval:
Jag gillar adjektiv eftersom det är en av de lättare ordklasserna och vi har diskuterat det i skolan på Sv-lektionerna. :/
Verb = enklast
Jag gillar inte någon men jag röstade på substantiv för den är lättast
Pronomen är ju lungt kuligast.