Gäst virrs Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Nu har jag läst nästan alla era inlägg om inbrottsbilen å så.. men jag hjittar den inte.. jag fattar lxom inte villket gym ni menar.. nihar skrivit Gå till gymmet å kolla åt syd:S öööh?? vilket gym :o .. men men om ni förklarar lite bättre så kanske jag me hittar den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Okej.. Detta går inte att missförstå.. Gymmet i Los Santos! Det finns ett gym i varje stad, och gymmet alla menar är i Los Santos.. DET gymmet, ska du stå UTANFÖR. När du är utanför det, ha näsa åt syd, och då ser du framför dig ett par hus som är rektangel formade, på radarn.. Mellan dom husen är den! Lycka till.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 dom kör förbi på vägarna också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 dt e ju andra sårtärs skåpbilar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg