0013 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Är nån medlem? Vad heter era(t) djur? Neopets är ett textbaserat webbspel där man ska föda upp sitt djur och samla neopoäng som man kan köp saker för tex mat, leksaker, hygien artiklar mm. Neopoäng får man genom att spela spel. Man kan även strida med sitt djur på battle dome. Jag heter viktor0013(super svårt att skaffa namn) Mina djur är: Mystyng the Meerca Gystyng the Grall Länk: http://www.neopets.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 mitt djur heter alex_rainII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Är det gratis för om det kostar tänker jag inte vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 HO! Chia clown dog på två slag med en Persika snöboll (Peach snowball) och en Giftig snöboll (Poison snowball) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Är det gratis för om det kostar tänker jag inte vara medHelt gartis inga förmåner heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Är det gratis för om det kostar tänker jag inte vara medHelt gartis inga förmåner heller. e det kul då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag är medlem och min är en Pteri eller vad dom heter och den heter MountyPteri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Är det gratis för om det kostar tänker jag inte vara medHelt gartis inga förmåner heller. e det kul då ? Om du gillar keldjur så är det kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Nej då tror jag inte att jag ska börja med det för jag är nog inte den prsonen som gillar keldjur mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Du CloudX jag har accepterat din utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag har en medlem där men jag tycker det inte är kul längre! Efter ungefär 3 månader tyckte jag att det var trist och jag tror det händer er me! Ni kommer tycka det är jätte kul först men inte längre! Men i alla fall kommer nu information om min gubbe! Namn på gubben: Superdragon_92 Namn på djuret: Meep_Meep nåt sånt! Jag mins inte riktigt! Namn på hans petpet: Bob Och jag har över 500.000 neopoints! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 CluodX: Acceptera inte min utmaning om det går min Mystyng är för dålig för att spela just nu. DDG: Hur får du så mycket poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.