Backspace Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 CluodX: Acceptera inte min utmaning om det går min Mystyng är för dålig för att spela just nu. DDG: Hur får du så mycket poäng? Jag spelade ganska mycket spel under tiden jag var medlem! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Man får ju bara spela 3 gånger per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Vad gör man och hur gör man? Hur jer man namnet på den? Andvändarnamnet på den heter jag: Fly_Sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Du klickar på Creat a pet i menyn. LImted edition kan man inte välja eller recristited. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 e Neopets kul eller e det roligare med ett riktigt djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Man behöver inte rasta sitt djur också kan dom strida med magiska snöbolla gummi yxor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saraaah Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Snälla... Neopets är SKIT!! Jag tyckte det var kul i början, men sen tröttnar man mer och mer på det och ens djur äter upp allting, sen får man inte nåra "pengar" kvar at tköpa medecin och mat till dom, så blir dom döende..den sidan är kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Snälla... Neopets är SKIT!! Jag tyckte det var kul i början, men sen tröttnar man mer och mer på det och ens djur äter upp allting, sen får man inte nåra "pengar" kvar at tköpa medecin och mat till dom, så blir dom döende..den sidan är kass! tycker inte heller den värkar så kul. man har säkert roligare med ett riktigt djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Snälla... Neopets är SKIT!! Jag tyckte det var kul i början, men sen tröttnar man mer och mer på det och ens djur äter upp allting, sen får man inte nåra "pengar" kvar at tköpa medecin och mat till dom, så blir dom döende..den sidan är kass! tycker inte heller den värkar så kul. man har säkert roligare med ett riktigt djur Det är ju klart men man behöver inte mata dom även om dom är döende för dom dör ändå aldrig men jag tycker sidan är usel ändå! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Man behöver visst mata dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 sidan e sämst man ska ha en riktig hus djur :mrgreen: :mrgreen: :cry: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag har haft en hamster (Mimi) hette hon. Fast en av våra grannar tyckte om att plåga henne så min kusin fick hon å nu e hon DÖD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.