Gäst dragon_ball Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 om ni behöver så bara fråga mig. kan allting
Brawler Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 (redigerat) oK,Jag år i Tower Of The Gods och jag har hittat båda statyerna och,gjort så att det slutar rinna vatten ur munnen på fiskstatyn,jag har gjort allt tills man kommer till ett stort rum med en konstig gul sak i mitten och massa dörrar runt om den,vad ska jag göra? OBS!MITT GAMECUBE TRASIGT,(ska få en ny)men jah vill veta iallafall.. Redigerat 3 December 2004 av Link127
Chihuahua Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 Vi vill inte ha några jag-kan-allt-trådar här, utan vänta tills användaren själv ber om hjälp. Men eftersom du fått en fråga, så låser jag inte tråden. Men låt bli sånt här.
HAB Skrivet 3 December 2004 Rapport Skrivet 3 December 2004 du ska gå till den dörren som lyser rosa på märket och sen ska du lära dig command melody! sen bara du går till nästa dörr som lyser rosa osv!
Rekommendera inlägg