Sauron Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 nej inte ultra shrooms de är dyra och onödiga satsa på life mushroom istället hade 15 st :P Här e shadow queen l v Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) har du klarat henne ?????????? Redigerat 1 Januari 2005 av cheat guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 ja på andra försöket! hon e inte så svår och så har jag lyckas med de 100 hålen men på 100:de hålet e en boss som heter bonetail och har 200 hp men jag hade en massa life så jag lyckades Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Så det är där Bonetail är, tack för tipset. :) Jag klarade Shadow Queen idag, på första försöket. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Good bara man har rätt många life shroom så är de inte så svårt faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 var då pit to 100 jag kom till 99 sen GAME OVER :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 vadddå hålen?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 var får man då???????? en bager Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 ja men de är sk*t svårt att klara alla ja höll på i typ 2 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 va är det för bager? (och kan man spara innan man möter han) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg