^_^ Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Hej. Jag undrar , eller jag förklarar först; jag har en ftp server men undrar om min kompis kan få till gång till en viss det av den, Om ni kan sånt skriv här :D Tack // meZ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Vaa? vadå? vilket spel pratar du om och vad är Ftp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Elevater Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Ja ?? Ftp ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Skaffa ett ftp program och kör ftp adressen på den. Ett exempel på ett ftp program http://www.flashfxp.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Skaffa ett ftp program och kör ftp adressen på den. Ett exempel på ett ftp program http://www.flashfxp.com/ FTP : Srv program, tex min sida behöver jag ftp till hme.koping.net :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 kan du ta de där i svenska e du snäll????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 FPT är att man för över filer till en server. Om du vill att din kompis ska få tillgång till servern måste du berätta följande info: ditt FPT lösenord FPT adressen webbsidans mapp All den iformation får du från tjänsten. I FTP kan du lägga mappar privata så att din kompis inte kan få tag på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Du får nog inte något separat konto för din kompis om du inte betalar eller kör server själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.