Agaf Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Varför kan man inte fuska så man kommer över till andra sidan för om man fuskar så man kan köra ¨på vatten så när man har kommit över på andra sidan så får man 4stjärnor direkt och om man fuskar bort dom så kommer du upp igen!. Och pansarvang går sönder jätte lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Skriv in polis koden 100 gånger det funkade fär mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 dt funkar inte för att man ska inte ta sig till andra städer när man inte har låst upp dem..var e du nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Spelet har ju ingen mening om man kan åka till alla olika "öar" från förstabörjan.. dt blir ju roligt med lite nytt efter ett tag:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 sluta med SPAM!allihop!! :angry: o virrs: dt e inte öar utan städer, kan du inte fatta dt? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Ursäkta då her perftekt:P fel måste man väl få ha nån gång... men om man ser dt freån mitt håll så e ju hela gta sa en "Ö" jag vet att dt e en delstat.. men den ligger mitt ute i havet:p... och så sitter ingen av Städerna igop å då måste dt ju bli öar:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Öar lr städer spelar ingen roll! Det e en ö och det är en stad! och allt är en delstad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big Smoke 2 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Tja! Det går som sagt inte att få bort Wanted Level när man fuskar till en annan ö. Men slå in den här ' Flying Boats '-koden R2, Cirkel, Upp, L1, Höger, R1, Höger, Upp, Fyrkant, Trekant. När du har gjort det kan du pröva att köra över vattnet till en annan stad, och när polisen kommer så flyger du upp. Men kom ihåg att polisflygplanen kommer att försöka bomba din båt isåfall. Men, lycka till ändå. Mvh / Big Smoke 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 ANDVÄND INTE KODER!!! spelet bli as konstigt! Du får hellt enkelt klara till nästa bana/ö/stad eller så kanske du har en konpis (nån som du känner) som har alla banor, och då kan han kopiera från ditt mines kort! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg