F U S K A . N U suger, dom har dålig chatt få modderatorer och en riktit sniken, elak giftblåsa till viceadmin! :angry:
Jag skulle inte rekomendera er att bli medlämmar där om ni inte ska spamma (jag blev bannad där 2 gånger!) :evil:
F U S K A . N U suger, dom har dålig chatt få modderatorer och en riktit sniken, elak giftblåsa till viceadmin! :angry:
Jag skulle inte rekomendera er att bli medlämmar där om ni inte ska spamma (jag blev bannad där 2 gånger!) :evil:
Varför skriver du de här?
För att alla ska veta det!
reklam är väldigt dåligt jag tycker det. Det är för arga moderatorer och så är det en som heter viceadmin hon är jätte taskig
Just det !!!!! :evil: KROSSA F U S K A . N U ´s VICE ADMIN!!!!!
varför vill man bli medlem på en sån sida?? :huh:
Precis!
Men min gamle plågoande 0013 är medläm där!
Och han har uttalat sig om att den folkkära sidan Fuska.se är välrdens sämsta fast han sälv är medläm där! :evil:
känner du oxå 0013??alla känner ju honom..eller jag menar tjejen..
hon passar in där!!
Presis!
Vice Adminen där har redan nästan erkänt att hon favoritiserar honom!
du säger ju att .nu's sida är sämst... men då har väl du varit medlem där och då kan du inte hacka något på 0013!Precis!
Och han har uttalat sig om att den folkkära sidan Fuska.se är välrdens sämsta fast han sälv är medläm där! :evil:
Jag spammade där! (det va rätt ått dom dåliga adminerna!)(Boiuthh @ 04/12-2004 17:04:32)Precis!
du säger ju att .nu's sida är sämst... men då har väl du varit medlem där och då kan du inte hacka något på 0013!
Varför finns det en sida som heter reklam och en som heter fuska.se?
varför inte?
vadå reklam?
onödigt med två sidor med ungefär samma namn tycker jag. ;)
det finns ju hur många som helst med liknande namn.. en på .nu en på.se en på .net och en på .com.. finns flera såna
och det blir reklam om man skriver ihop f u s k a . n u
admin har filtrat det..
Bra gjort av honom!
Fasiken! vad löjligt det är ju ingen reklam och jag tycker inte att någon kan utnyttja sin stälning för att ändra andras inlägg.
Vadå, jag var en medlem där med runt 2,000 inlägg. Muahaha. Döda mej!
Har inga undersåtar bevid mig just nu som kan döda dig! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:Vadå, jag var en medlem där med runt 2,000 inlägg. Muahaha. Döda mej!