Hoppa till innehåll

Har Ni?

Gäst Golden Star

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star

har ni som går i högstadiet lika mkt stora arbeten?

jag måste gö arbeten om upptäckare en gång, o en annan gång om Egypten.. :( :angry: :zzz:

måste ni dt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låt mig säga det på det här sättet.... Du ska inte bara skriva ett arbete om en upptäckare. Utan du ska jämföra med andra upptäckare. Hitta likheter/skillnader och sedan se helhetsbilden, dra egna slutsates, GE EXEMPEL. Grattis, du har just fått Godkänt i SO.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Låt mig säga det på det här sättet.... Du ska inte bara skriva ett arbete om en upptäckare. Utan du ska jämföra med andra upptäckare. Hitta likheter/skillnader och sedan se helhetsbilden, dra egna slutsates, GE EXEMPEL. Grattis, du har just fått Godkänt i SO.

Tror du inte att jag har gjort dt eller <_< , o så vet du inte exakt vad vi skulle göra. Dt som jag sa va bara ett exempel över mina miljiontals arbeten som vi måste göra. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Vi ska en miljon exempel på ETT arbete. Sen har vi oxå en miljon arbeten.

Nej, men du fattar. Det blir bara värre och värre... :o Jag får ångest varje gång vi börjar med ett nytt So område. Nu har vi börjar med religion *depp*....

Hatar oxå att plugga om religon..

:angry: :angry: <_< :zzz:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...