Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 har ni som går i högstadiet lika mkt stora arbeten? jag måste gö arbeten om upptäckare en gång, o en annan gång om Egypten.. :( :angry: :zzz: måste ni dt? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 .. det e hur mycket som helst såna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 lite för mkt tycker jag ;) :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Låt mig säga det på det här sättet.... Du ska inte bara skriva ett arbete om en upptäckare. Utan du ska jämföra med andra upptäckare. Hitta likheter/skillnader och sedan se helhetsbilden, dra egna slutsates, GE EXEMPEL. Grattis, du har just fått Godkänt i SO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 aaaa.. precis.. så är det.. du måste ha med egna tankar och reflektioner annars får du typ bara g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Låt mig säga det på det här sättet.... Du ska inte bara skriva ett arbete om en upptäckare. Utan du ska jämföra med andra upptäckare. Hitta likheter/skillnader och sedan se helhetsbilden, dra egna slutsates, GE EXEMPEL. Grattis, du har just fått Godkänt i SO. Tror du inte att jag har gjort dt eller <_< , o så vet du inte exakt vad vi skulle göra. Dt som jag sa va bara ett exempel över mina miljiontals arbeten som vi måste göra. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Vi ska en miljon exempel på ETT arbete. Sen har vi oxå en miljon arbeten. Nej, men du fattar. Det blir bara värre och värre... :o Jag får ångest varje gång vi börjar med ett nytt So område. Nu har vi börjar med religion *depp*.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 SO är ju det roligaste och lättaste ämnet, har MVG i alla 4 ämnerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 ...Och möter jag dig i verkliga livet ska du berätta hur du lyckas.... <_< Jaja, har MVG i ett ämne, man får väl vara lycklig för det lilla man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Vi ska en miljon exempel på ETT arbete. Sen har vi oxå en miljon arbeten. Nej, men du fattar. Det blir bara värre och värre... :o Jag får ångest varje gång vi börjar med ett nytt So område. Nu har vi börjar med religion *depp*.... Hatar oxå att plugga om religon.. :angry: :angry: <_< :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 men det e ju jätte kul med SO, har prov imorrn (kommer få MVG :P) allt inom so är kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaison Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Jag ahr fått göra minst ett arbete i veckan, o förra veckan skulle jag lämna in TRE arbeten.... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.