ouagadougo Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag ska köpa Spyro: A heros tail och funderar på om jag ska köpa det till Game cube eller till ps2, jag har nämligen båda. Vad tycker ni och varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Men enda skillnaden är ju handkontrollen, alltså köp det till gc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Elevater Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Det som är billigast !!!!!!! :D :D Helt klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Men jag har för mig att priset är samma. Vet nån hur det är med grafik och sånt? Vad som har bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 ps 2 har klart mkt mer bättre grafik än gc, så köp dt på ps 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 ps 2 har klart mkt mer bättre grafik än gc, så köp dt på ps 2! Håller med citerad, ps2 har klart bäst gafik! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Gc har även barnspel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Gc har även barnspel <_< Visst har dom det men nu frågade han inte om det eller??! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Gc har även barnspel <_< Som att PS2 inte har det då eller ? Johodu.. Det finns ett o annat. Till frågan då, själv tror jag att PS2 kan ha något bättre grafik, sen vet jag inte hur det är med buggar och sådant. Jag tycker att du köper det till den konsoll du tycker har bäst handkontroll, och bäst grafik helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Men hur är det med laddningstiderna då? Av erfarenhet vet jag att PS2 har läskigt långa laddningstider, medans GC inte alls har lika långa. Men jag ska nog ändå köpa det till PS2, jag är mer van att spela spyro på PS än på GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 GameCube har lätt bäst grafik oc snabbhet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg