Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Dom där som går i special klasser är idioter, jag har hört att dom turas om och slå riktigt små barn på rasterna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) ditt problem att deras medel IQ ligger under 0? :P ärligt tallat... villka är så mycket ute efter uppmärksamhet och status? :huh: Redigerat 4 December 2004 av Selkie_Girl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 det är en kille i min klass (ingen special klass) som har samma böcker som treorna. Vi går i femman han kan inte ens engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ditt problem att deras medel IQ ligger under 0? :P ärligt tallat... villka är så mycket ute efter uppmärksamhet och status? :huh: Inte för att jag förstår va du menar!Men mina tapra gossar från mobbinggänget har jort ett antal räder in på en skola för sådana där (om man nu kan kalla dom mäniskor)Aspberger j*vlar som jag HATAR! Dom är mycket onda och det finns inte ett gnutta godhet i dom! Sådana som moderatorn Draghon är dock mäniskor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 jag har halva mitt arbetslag som sådär busigt.... speciellt nu i vinter tider.... då blir det snöbollskrig mellan C, D och B laget... och inga lärare kan stoppa de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 jag har halva mitt arbetslag som sådär busigt.... speciellt nu i vinter tider.... då blir det snöbollskrig mellan C, D och B laget... och inga lärare kan stoppa de! På min skola har jag förbjudit snöbollar och sagit ått alla att bytta utt dom mot isbollar! Alla lyder utom dom mobbade, dom blir slagna och sparkade! :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 i din värld är alla mobbade förutom du och ditt tönt jäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Special Klasser? Inget fel med det... Du vet väll att det finns special klasser för sånna som kanske är lite smartare än andra. Har aldrig sett något fel i en person som kanske är smartare eller har Aspbergers Syndrom, eller någon sjukdom alls. Om jag ska vara ärlig, så är dom faktiskt MYCKET mer kompetenta än vad du är. För en klok människa skulle inte frysa ut någon eller mobba någon bara för att dom är annorlunda. Redigerat 4 December 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Special Klasser? Inget fel med det... Du vet väll att det finns special klasser för sånna som kanske är lite smartare än andra. Har aldrig sett något fel i en person som kanske är smartare eller har Aspbergers Syndrom, eller någon sjukdom alls. Om jag ska vara ärlig, så är dom faktiskt MYCKET mer kompetenta än vad du är. För en kolk människa skulle inte frysa ut någon eller mobba någon bara för att dom är annorlunda. Hur vågar du försvara dom där!!!!Dom e genom elaka allihopa! För det har Normalierdespoten sagit! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag försvarar dom för att dom inte är så som du säger/tror att dom är. Du är den som är elak om någon ska vara det, du utvärderar personer som du inte änns känner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jag har faktist träffat en asapa en gång då han spöa upp min lillebror (på den tiden då jag sälv va mobbad) men jag slog honom medvetslös och förstörde hans glasögon! :evil: (rätt åt honom) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Vet du änns vad Aspbergers Syndom är? Visst, det var ju synd om din lillebror... Men jag tycker inte synd om honom för att han vart slagen, men för att han har en bror som dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg