Hoppa till innehåll

Idioter


Gäst Zatothenorm

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Zatothenorm

ditt problem att deras medel IQ ligger under 0? :P

 

ärligt tallat...

villka är så mycket ute efter uppmärksamhet och status? :huh:

Inte för att jag förstår va du menar!

Men mina tapra gossar från mobbinggänget har jort ett antal räder in på en skola för sådana där (om man nu kan kalla dom mäniskor)Aspberger j*vlar som jag HATAR!

Dom är mycket onda och det finns inte ett gnutta godhet i dom!

Sådana som moderatorn Draghon är dock mäniskor!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

jag har halva mitt arbetslag som sådär busigt....

 

speciellt nu i vinter tider.... då blir det snöbollskrig mellan C, D och B laget... och inga lärare kan stoppa de!

På min skola har jag förbjudit snöbollar och sagit ått alla att bytta utt dom mot isbollar! Alla lyder utom dom mobbade, dom blir slagna och sparkade! :evil: :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Special Klasser? Inget fel med det... Du vet väll att det finns special klasser för sånna som kanske är lite smartare än andra.

 

Har aldrig sett något fel i en person som kanske är smartare eller har Aspbergers Syndrom, eller någon sjukdom alls. Om jag ska vara ärlig, så är dom faktiskt MYCKET mer kompetenta än vad du är. För en klok människa skulle inte frysa ut någon eller mobba någon bara för att dom är annorlunda.

Redigerat av Natsuhara
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Special Klasser? Inget fel med det... Du vet väll att det finns special klasser för sånna som kanske är lite smartare än andra.

 

Har aldrig sett något fel i en person som kanske är smartare eller har Aspbergers Syndrom, eller någon sjukdom alls. Om jag ska vara ärlig, så är dom faktiskt MYCKET mer kompetenta än vad du är. För en kolk människa skulle inte frysa ut någon eller mobba någon bara för att dom är annorlunda.

Hur vågar du försvara dom där!!!!

Dom e genom elaka allihopa!

För det har Normalierdespoten sagit! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Jag har faktist träffat en asapa en gång då han spöa upp min lillebror (på den tiden då jag sälv va mobbad) men jag slog honom medvetslös och förstörde hans glasögon! :evil: (rätt åt honom)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...