Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jasså det tycker du inte! Psykopat jävul! Jag anmälde förstås! Vad jag vet, jo det som normlier despoten bäretat för mig: Dom behöver ett shema vart dom en går, för dom enklaste grejer! Dom kan inte känna andras känslor! Dom tänker bara på sig själva! Dom kan inte uppfata ironi! Dom är extremt smarta på bara en grej och dåliga på allt annat! Dom gillar inte att prata, dom vill helre slås! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Dom behöver ett shema vart dom en går, för dom enklaste grejer! Dom tänker bara på sig själva! Dom kan inte uppfata ironi! Dom är extremt smarta på bara en grej och dåliga på allt annat! Dom gillar inte att prata, dom vill hellre slås! Dom behöver ett schema vart dom en går, för dom enklaste grejer! - (FEL)Dom kan inte känna andras känslor! - (FEL) Dom har svårt att visa sina EGNA känslor, dom stänger in sina känslor. Dom tänker bara på sig själva! - (FEL) Svaret finns i meningen som jag la till ovan. Dom kan inte uppfata ironi! - (FEL) Dom har svårt med det. men dom KAN uppdatta ironi. Dom är extremt smarta på bara en grej och dåliga på allt annat! - (Nästan rätt) Dom är bra på en sak, men mindre dåliga på en annan sak. Dom gillar inte att prata, dom vill hellre slås! - (Så fel det kan bli) Redigerat 4 December 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) HUR VET DU ALLT DE DÄR? Men jag har varit i deras klasser vid en rädd som mitt gäng jorde och dom hadde sheman med lappar som dom tog ned i en korg när dom va klara!!! :evil: :cry: Redigerat 4 December 2004 av Zatothenorm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 1. Jag vet mer än vad du tror. 2. Kanske finns några som måste ha scheman, men inte majoriteten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 1. Jag vet mer än vad du tror. 2. Kanske finns några som måste ha scheman, men inte majoriteten. Bara en som har psykolog utbildnig eller nån i familjen som har det vet så där myket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Hur sa? Så du säger att jag är en psykolog? Wow... 15 årig psykolog! Glöm det, jag har ingen utbildning inom psykologi, och ingen i min familj har Aspbergers... Men däremot har en av mina kompisar Aspbergers syndrom, och en annan har Leukemi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jaha ja (Och hon\han har bäretat allt de där för dig?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) Nej, det har hon inte. Jag har själv studerat om Aspbergers och Leukemi, och även fått instruktioner hur man ska behandla dom. Redigerat 4 December 2004 av Natsuhara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Och du behandlar dina 2 kompisar speciet! Märker dom inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Jo, dom vet att jag behandlar dom specielt, och dom har inget emot det. Men vad är det för skillnad om jag inte skulle ha behandlat dom specielt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zatothenorm Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Hade jag varit handikapad hadde jag nog försökt tvinga mig själv att vara normal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Säg inte saker som du inte kan hålla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg